IVECO Daily Natural Power

• Wersja gazowa dostępna dla wszystkich modeli pojazdów, zarówno VAN jak i podwozia z kabiną krótką i załogową, 
    DMC 3,5 – 7,0 t
• Zawieszenie mechaniczne i pneumatyczne tylnej osi
• Silnik 3,0 l 136 KM / 350 Nm
• Rozstawy osi od 3450 mm do 4750 mm
• Skrzynia biegów mechaniczna 6-biegowa
• Podstawowe wykonanie z rezerwowym zbiornikiem benzyny
• Zasięg od 250 do 350 km (plus rezerwa 60 do 80 km na benzynie)
 
IVECO Eurocargo Natural Power

• Dwa modele DMC 12,0 t (ML120EL21 CNG) i 16,0 t (ML160E21 CNG)
• Zawieszenie mechaniczne i pneumatyczne tylnej osi
• Silnik 204 KM / 750 Nm
• Rozstawy osi od 3105 mm do 5670 mm
• Skrzynia biegów mechaniczna ZF i automatyczna Allison
 
IVECO Stralis Natural Power

• Dostępne podwozia z kabiną 2-osiowe DMC 18,0 t, 3-osiowe 6x2 DMC 26,0 t oraz ciągnik siodłowy DMCZ 40,0 t
• Zawieszenie mechaniczne, pneumatyczne tylnej osi i pełne pneumatyczne
• Silniki 270 – 330 KM / 1100 – 1300 Nm
• Rozstawy osi od 3800 mm do 6300 mm
• Skrzynia biegów mechaniczna ZF i automatyczna Allison
 
Silnik – Cursor 8 CNG 330 HP, paliwo CNG+LNG łącznie 230 kg gazu, masa zbiorników po napełnieniu- 800 kg, zasięg 750 km.
 
Wyniki testów drogowych Iveco Stralis LNG w Polsce

Znaczące zmniejszenie wydatków na paliwo oraz ograniczenie emisji  spalin – to dwa główne wnioski z 6-miesięcznych testów drogowych Iveco Stralis LNG w Polsce. Przewoźnicy świadczący usługi dla IKEA z zadowoleniem przyjęli eksploatację ciągników zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG). Testy pojazdów były możliwe dzięki zaangażowaniu Iveco Poland oraz Cryogas M&T Poland.  Iveco użyczyło pojazdy napędzane gazem ziemnym oraz zapewniło ich obsługę. Dostawy LNG oraz instalację tankowanie zapewniła firma Cryogas.

Zobacz nasze prezentacje:
Eurocargo_PL
new-Iveco-StralisNP
Nowe-Podwozie-DailyE6
Nowy-Furgon-DailyE6
Raport_testow_pojazdow_iveco